
-En aquesta etapa els nens tenen més habilitat per aprendre.
-Si els nens aprenen més habiat a llegir i a escriure, quan passin a primària es podràn centrar en reforçar altres matèries.
-Com a nens que són podem relacionar l'aprenentatge amb jocs. dances,etc.
-A través d'aquestes tècniques podem fer que el nen es senti motivat i interessat per aprendre més encara.
-Com més habiat els mestre ensenyem als nens en aquest àmbit, més abans podrem captar alguns problemes com la dislexia o la dislàlia i corregi-los.
Després l'altre grup van di les seves i així vam poder ensinsar-nos en un debat bastant més educat que els primers que vam fer. Al final la Paula no es va poder decantar per els un sol bàndol ja que hi havien arguments que els semblaven interessants d'ambos grups.
Amb la reflexió que em quedaria d'aquest dia és que a classe tindrem 25 alumnes i cadasun amb un nivell diferent i com a mestres hem d'aprendre a atendre a la diversitat.
Doncs bé, ens queda un dia més de seminari i espero que sigui intens.
Adéu!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada